Söndag med dåligt väder

Men aja, det blir mysigt! Ska fixa lite hemma, sen ska jag iväg till mamma och fika sockerkaka med henne och mormor :) Igår red jag Eros :D Gick inte sådär jättebra i början men på slutet var han jättefin! Vi fortsatte jobba med förvänd galopp och min lilla bebis blev övertaggad och galopperade bara runt i ridhuset. Hahah, hade ju inte nån vidare kontroll eftersom han inte gick att stanna, men roligt hade vi båda ;) Tror att han blev väldigt lösgjord av övningen för sista minutrarna av lektionen gick han fint på tygeln. Hoppas jag får fortsätta rida honom i veckan :)

Jag ska beställa ny byrå från Ikea, så jag kikar lite på det också. Men det lutar åt att det blir den:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0