Inte så mkt bloggande :)

Har ju (som ni kanske märkt) inte bloggat nåt på lovet, jag har haft annat för mig :D Tänkte skriva en liten sammanfattning så ni får veta lite av det jag har pysslat med.

Fredag kväll: Hemmamys med mamma, vi tittade på Titanic :)
Lördag: Stallet, vi hade teori. Lite tråkigt, men vi kollade när Lina red och det var iallafall ganska kul ;) På kvällen var jag bara hemma och hade höstlov!
Söndag: Sovmorgon och lite hemmamys på förmiddan. Efter lunchen åkte vi och hämtade mormor och sen åkte vi hem till Anna. Nästan hela släkten var där och firade min fina moster, roligt hade vi :)
Måndag: Jag, mamma och Kerstin var på Titanic-utställningen och efter det fikade vi på Blå Porten. När vi kom hem ville mamma kolla på Titanic igen, så då gjorde vi det.
Tisdag: Var med Marta och Nike, vi kollade på film, spelade spel och hade roligt :)
Onsdag: Bowlade jag med Nike, Marta och Clara. Clara har typ halsfluss men hon följde med iallafall. Efter det åkte vi hem till mig/Julia och på kvällen kollade vi på film och hade det mys :D
Torsdag: På förmiddan skrev jag på min musikuppsats (duktig som jag är) och sen åkte vi till stallet. Var där ett tag, hade roligt med alla vänner och sen var det "Torsdagsmys". Vi var uppe i stora teorisalen med chips, popcorn, läsk, singstar, dansmatta och underbara människor :) Hahah, jag fick minsann Sofie att le på "Älskling, älskling"!
Fredag: Först var det klubbhoppning. Jag hade Ofelia och det blev clear round :D Nike hade Winden och det blev clear round det med. Så jävla kul att tävla, adrenalinkick säger jag bara! Efter det åkte jag hem, träffade släkten lite och åt supergod äppelpaj. Sen åkte jag och mamma iväg till stallet igen. Jag hade Castello (!) och mamma hade Don John. Var typ världens tröttaste efter det och nu har jag träningsvärk :P
Idag, lördag: Stallet igen :) Red Eros och det gick jättebra! Mamma fick John igen och Kerstin fick Imme. Efter det var det Lucia-träning, roligt roligt! Clara är fortfarande sjuk, Nike orkade inte komma, men Sofie och Julia var där.
Nu ska jag vara hemma (?) och kanske kolla på film eller så.

Gud va långt det blev! Aja, man får ju kompensera för en hel veckas bloggande ;)

Kommentarer
Postat av: Julia

Hoppas du haft ett riktigt bra höstlov tjejen! :) Låter som om du gjort en heldel i alla fall ;) <3

2009-11-01 @ 19:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0