Lördag kväll

Har precis kommit hem, förlåt för extremt dålig uppdatering! Idag har jag först vart i stallet, sen har jag vart med Julia och b la kollat på film :) I stallet var det först skötarkurs 2, Signe var jättesjuk men hade kursen iallafall. Tack! Sen var det ridning, jag fick Ofelia och det gick ganska dåligt. Mamma fick Blacky så hon var jätteglad :) Skötte lite innan vi åkte hem, tvättade vattenkoppen och tog in Apollo. Hos Julia gjorde vi först mat, avokado och sen varma mackor. Efter det tittade vi på Da Vinci koden, åt supergod paj och drack te. Filmen var riktigt bra och ganska obehaglig ;)

Har riktigt ont i halsen, kan typ inte svälja. Hoppas jag inte blir sjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0