Oj!

Nu har jag inte bloggat på en hel vecka :o Förlåt, men jag har inte hunnit/orkat och sen är det extremt tröttsamt att blogga från min dator hos mamma ;) Nu sitter jag här iallafall och lyssnar på Kings of Leon, pappa har skaffat Spotify :D Vi har haft teknik-vecka i skolan och byggt våra rum i skala. Har vart superkul och jag blev nöjd med mitt :) Allas blev jättefina!

I helgen blir det lite olika och förhoppningsvis blir det en super helg :D Imorgon blir det stallet & ridning, Harry Potter filmen (äntligen!) på Heron och sen sova hos Nike. Söndagen blir väl lite chill bara, är nog kvar hos Nike ett tag på morgonen och sen åker jag hem.

För er som inte har träffat mig så är jag nu brunett (sen i söndags) och jag tycker det blev bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0