Shoes!




Aah ge mig!

Hmm, vilka ska jag köpa?
Skoletterna är snygga, jättesköna att gå i och har bara 7 cm klack. De är dessutom billigast. Svarta eller grå?
Läderconversen är fina och jag ska nog köpa såna oavsett. Men det blir nu eller till våren. De är tyvärr ganska dyra :/
Kängorna är mycket finare i verkligheten än på bilden. Jag är kär i dom, negativt är att de har lite högre klack än skoletterna (kanske ca 8 cm) och att de är lite dyra.

Så vad tycker ni?

Skoletter svarta/gråa: H&M 299 kr
Bruna läderconverse: 999 kr
Svarta kängor: Åhléns 499 kr


Kommentarer
Postat av: hanna

det verkar som du tycker om kängorna mest så dom! :D och kanske dom gråa från H&M <3

2009-10-20 @ 22:18:27
URL: http://hannasch.blogg.se/
Postat av: Felicia

Okej, tack för kommentaren :D Lutar kanske åt det, måste bara fixa det här med pengarna :P

2009-10-21 @ 16:05:30
URL: http://feliciamh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0