Sjuk, igen

Har inte orkat blogga så mycket den senaste tiden. I lördagskväll började jag känna mig förkyld och va sjuk på söndagen och måndagen. Sen gick jag till skolan igår, kände mig hyfsat frisk. Var bara lite hes, så jag åkte till stallet på eftermiddagen :) Sen när jag kom hem på kvällen fick jag värsta anfallet, mådde jätteilla, hade ont i huvet och hade feber. Så jag gick och la mig vid typ 8 med kläderna på och då somnade jag. Vaknade igen vid 3 på morgonen och bytte om till pyjamas. Tänkte gå till skolan imorse men mådde fortfarande lite illa, hade lite ont i halsen och i huvet så jag stannade hemma :/ Känner mig lite bättre nu, men inte riktigt normal. Lite yr och varm så inlägget kanske blir lite konstigt, men jag kan inte riktigt tänka ;) Skriver kanske igen lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0