Helt slut

Hej du :)
Har kommit hem från stallet, ätit och nu sitter jag här. Skulle sköta men det blev inte så mycket av det för jag ville kolla på inspelningen istället. Det var nämligen så att tv-programmet Ramp skulle filma lite med Alex och Hanna i stallet. Om ni inte vet vad det är för program så är det ett tonårsprogram som handlar om relationer, vänskap, kärlek och sex. Programledaren skulle iallafall rida på Leo medan han pratade med Hanna och Alex om olika grejer :) Vi satt på lektarn och tittade, höll på att garva ihjäl oss när sadeln gled runt när han skulle sitta upp.. Blir kul att se på tv sen! Ramp har premiär i oktober och om jag minns rätt kommer det sändas på SVT klockan halv 8 på fredagskvällar. Efter det här blir det väl SO'n och lite mer franska-läxa :/


Kommentarer
Postat av: hanna

Det ska jag se :D haha

2009-09-19 @ 11:10:00
URL: http://hannasch.blogg.se/
Postat av: Felicia

Jaadå :D<3

2009-09-19 @ 20:15:39
URL: http://feliciamh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0