Hemma

Nu har jag kommit hem från stallet, fick skjuts med Marta :) Blev jättesugen på att rida men det får bli på lördag. Sitter och kollar i skolkatalogen just nu, tycker jag blev ful men men.. Alltid roligt att titta på alla :)

Min dag har gått ut på Skoljogg vid halv 10 som gick ganska bra. Kom på 30 min och 40 är godkänt, så jag blev nöjd :) Sen blev det lunch och prisutdelning, Alex i 9:an vann hela skiten och av tjejerna så vann Cassandra i 6:an. Johanna F kom 2:a bland alla tjejerna, grattis!!

Sen blev det mentorstid, läs och hemkunskap. HK'n var rolig som vanligt, vi gjorde inte så mycket eftersom vi nästan var klara med vårat grupparbete. Så istället för att jobba satt jag och Esmedin och spelade Farmville medan Yad gjorde det sista.. (A) Efter ett tag orkade vi inte med datorerna eftersom dom laddade så segt, så vi gjorde chokladbollar istället :D När vi satt inne och "jobbade" började det först spöregna och sen hagla, supermysigt! Älskar när det regnar och man är inne och myser :)

Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0