Lördag

Förlåt för att jag inte bloggade igår, men jag hann inte + att det kan vara lite jobbigt att blogga från den här datorn *suck*. Men nu sitter jag iallafall här och den funkar superbra så då blir jag glad! Kom hem från stallet vid 3-tiden. Red Svarten(!) idag och det gick väl hyfsat. Lite roligt att rida en helt annorlunda häst mot vad jag brukar. Sen brukar jag oftast rida ponny, så det är lite skillnad med en 160 cm hög tinker ;) Om ett tag åker jag iväg till Tyresö för att träffa Nike, Maya och Clara, vi ska käka kinamat. Riktigt längesen jag sov över hos Nike och riktigt längesen jag åt kinamat, så det blir kul!

Imorgon ska vi först till Hööks, sen åker vi och hälsar på Karro och Rexen :) En riktigt hästig dag med familjen alltså. Ska bli jättekul att träffa Karro och titta på Rex, hon har haft honom i över ett år men det har aldrig blivit av att vi har kommit dit. Tar med mig kameran och lägger upp lite bilder på bloggen sen!

Nej, nu ska jag förbereda mig för min förhoppningsvis underbara tjejkväll! Ha en bra helg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0