Söndag kväll

Nu är jag (äntligen) hemma! Är helt slut :) Somnade kanske vid 3 i morse och var tvungen att gå upp 9 och åka hem. Efter typ en timma hemma åkte vi iväg till Hööks. Jag köpte en väst, ny ryktborste, ridstrumpor och lite hästgodis. Sen var det direkt vidare till Gnesta. Vi mötte Karro i stallet och pysslade ett tag med Rex. Sen var det longering och han gick jättefint! Han hade vart lite halt på vänster fram i veckan, men det syndes nästan inte alls nu. Efter det åkte vi till Daniel som satt och väntade i stugan på Norrtuna med massa fika :) Satt och fikade och pratade och sen var det dags att åka hem. Stod nästan helt stilla på E4:an efter Södertälje och precis när jag tänkte att "vad knepigt det hade blivit nu om det kom en brandbil eller nåt" kommer såklart en massa utryckningsfordon. Gick i snigelfart och jag blev så jävla förbannad på alla som försökte tränga sig på sidorna. När vi kom fram till olycksplatsen såg det inte så farligt ut som vi hade trott. En seriekrock med 3 bilar, men det var ingenting som brann eller så.

Jaja, nu är jag hemma. Har städat hos kaninerna och nu ska jag gå till mamma och äta lite mat och sova! Lägger upp bilder på Rex här ovanför :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0