Stress

Hur kommer det här att gå? Jag har gått en månad i åttan och jag är redan helt sönderstressad.. Fick bara G på min SO idag, vilket känns ganska jobbigt eftersom jag har lagt ner så mycket tid och ork på den. Har typ jättedåligt självförtroende med nästa SO-sak nu eftersom jag tycker allt går så fort. Man hinner knappt ta in den första grejen förens man ska lära sig nästa. Har ingen aning om hur jag ska kunna plugga in alla årtal och överhuvudtaget komma ihåg det viktigaste till provet om 2 veckor.
   Men om jag tänker efter så har jag nästan alltid haft det väldigt lätt för mig i skolan, så det kanske är på tiden att det kommer nånting som känns jobbigt och svårt...? Har bestämt mig för att jag ska se det som en utmaning isället för att gnälla om hur jobbigt det är!

Nu ska jag göra lite svenska, lägger nog upp min fina "O systrar & bröder" på bloggen sen :)

Kommentarer
Postat av: hanna

samma sak här, men det är lika bra att man lär sig hantera stressen och så tills gymnasiet. Allt kan ju itne vara lätt, då blir det ju värsta chocken sen

2009-09-22 @ 22:36:40
URL: http://hannasch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0