Tisdag

Kom hem från skolan vid kvart i 3 :) Jätteskön dag! Fick tillbaka matteprovet i morse, men ett G. Är absolut inte nöjd med min insats, men jag trodde kanske att jag skulle få IG, och DET hade ju varit katastrof! Sen gjorde vi inte så mycket, jobbade SO resten av dagen fram till Svenskan. På svenskan/mentorstiden kollade vi på film. Vinterviken, eftersom vi har jobbat med boken ett tag nu. Tyckte filmen var bra men boken är bättre! David Tainton, som spelar John-John är sjukt sexig :D Älskar karaktären John-John också, han har extremt fin personlighet. Skådisen har för övrigt gått i samma klass som min mentor på gymnasiet ;)

Erica var lite orolig idag, 87 personer hade dödats av militären i Guinea igår. Jag hoppas verkligen att det inte händer mer! Jag hatar när Erica är ledsen, hon är en av dom finaste personerna jag känner. Tack för att jag har en så underbar mentor!

Fick förresten MVG på min engelska, så det vart jag lite glad över :D<3

Kommentarer
Postat av: hanna

håller med dig, erica är verkligen en fin person

2009-09-30 @ 22:14:21
URL: http://hannasch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0