(Äntligen) hemma

Nu är jag hemma från en underbar vecka i Båstad! Lite blandade känslor måste jag säga, hade gärna stannat kvar i vårvarma Skåne.. ;) Har ju vart lite tomt på bloggen eftersom jag har vart borta, men tappa inte hoppet om mig! När jag kom hem väntade iallafall ett paket från extrafilm med mina bilder :) Första gången jag beställer från dom (första gången jag beställer alls...) och jag tycker att bilderna blev som förväntat. Vissa av dom med snö blev motivet lite mörkt på men men. Dessutom är det inte bara bilder från min kamera jag har framkallat, så det kan ju vara skillad på det också. Det var iallafall roligt att få sätta in strax över hundra bilder i mitt nya blommiga fotoalbum :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0