Dag 5

Idag var jag tillbaka på praon efter en veckas påsklov. På morgonen var vi ute som vanligt och vid 10 gick jag in och hade "Lek och rörelse" med de flesta av barnen. Idag var det hinderbana, katt och råtta-leken och sånger vilket barnen tyckte var jättekul! Efter det var det samling och lunch. Efter lunchen hade jag uppegrupp som vanligt och Kinen, jag, Elis, Wille, Julia och Alison gick ut. De skulle leta efter vårtecken och fångade myror i förstoringsburkar. Efter hand kom resten av barnen ut på gården och jag var ute med de tills jag slutade. Vädret var varmt och soligt och det var riktigt skönt att vara ute!

Kommentarer
Postat av: sarrebarre

dagisbarn i mitt hjärta alltså! :)<3

2010-04-12 @ 21:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0