Dag 7

Idag var vi först ute som vanligt, lite småkyligt men sol. Vid 20 i 10 gick jag och Gulistan iväg med Alison, Julia, Elis och Wille till Kyrkogårdsparken uppe vid Katarinakyrkan. Det var jättevarmt och sol i parken och jag blev extremt varm i mina skidbyxor och min jacka. Skönt med sol och värme var det iallafall! Lite innan 11 gick vi tillbaka, hade samling och åt lunch. Efter lunchen hade jag och Mona uppegrupp med Theo, Aimée, Adera och Edvin. Först läste Mona en bok och sen fick barnen leka vid vattenbordet. Lika uppskattat som igår men de här barnen bråkade inte alls om leksakerna. När de hade lekt klart började resten av barnen vakna och då fick de sitta och rita. Jag och Moa lade först ett bamsepussel och sen ett pippipussel, jättekul =) Innan vi gick ut på gården igen var det mellis, mackor med ägg och kaviar + en bit päron. Väl ute på gården hade jag inte tagit på mig täckisarna, vilket var mycket skönare. Vi satt där ute och solade tills det var dags för mig att gå hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0