Känns lite som vadd innanför pannbenet

Så ni vet så har jag köpt skorna nu, eller pappa =) Dessutom har H&M grejerna kommit idag, fast vi har inte hämtat dem än. Niiiiice! I all förkylningsprakt.. Trodde typ att jag skulle dö idag efter skolan, feber är inte att leka med! Tur för mig att Alvedon finns, hjälper verkligen. När det släpper är det verkligen inte kul, feber & extrem huvudvärk. Dessutom är jag hostig, snorig och har ont i ryggen. Aptit har jag ingen heller.. Vi får väl se om jag blir hemma imorgon, antagligen. Just nu mår jag iallafall okej, men ska nog ta lite hostmedicin, har inte tagit sen imorse.

PUSSSSSSSS


Kommentarer
Postat av: Julia

Krya på dig <3

2010-04-27 @ 19:30:34
Postat av: sarrebarre

kanske var jag som smittade dig?! :'(((

2010-04-27 @ 19:56:42
URL: http://sarren.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Trevligt! jag tog expressleverans för att slippa vänta =)

2010-04-30 @ 13:30:13
URL: http://www.colorelle..se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0