Lång dag

Idag har jag gjort en del efter praon och jag är helt slut! Slutade som sagt efter lunchen, vid 12. Då gick jag till slussen och mötte Nike, tillsammans åkte vi till drottninggatan för att fynda lite. Lite senare mötte vi även Clara som kom från skolan. Bytte ett av mina blommiga armband mot ett puderrosa, ribbat linne. Fint, lite see through och väldigt mjukt! Annars hittade jag inget förutom en present till Hanna. Så himla typiskt, när man har pengar hittar man ingenting och allt det man bestämt att man ska köpa/sett på internet finns inte... Vi fikade också lite på Sandys, mysigt! Sen bar det av till stallet och redan då var jag trött som attan, men men jag var inte där i tisdags och kan inte komma på lördag. När jag väl var i stallet var det ju mysigt som vanligt även fast jag var trötter. Blacky var på sitt nya jättegosiga humör och då blev jag lite lycklig =) Efter stallet åkte jag hem och hemma har jag ätit och packat, vi åker ju iväg till Båstad imorgon. Ska bli jättekul att komma dit! Det blir alltså ingen bloggning förrens jag kommer hem, troligtvis fredag men kanske redan på torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0