Släktträd

Idag har jag varit i stallet och vi hade halvgrupp. Halva gruppen rider och andra halvan står på marken med Lina och tittar på. Jag tillhörde andra halvan så jag rider nästa vecka isället =) Sen har jag typ vart hemma och byggt på mitt fina släktträd. Använder ancestry och tycker faktiskt att det är jättekul :) Mammas kusin har gjort en massa släktforskning och vi har en helt bunt med papper på det hemma, så det är bara att fylla i. Bara på mormors sida så det är det jag har fyllt i än så länge, har hunnit till de som är födda runt 1810 men då har jag hoppat över lite andrafruar och halvsyskon och så. Men jag kommer nog fortsätta och så småningom lägga in allt jag vet.

Nu blir det film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0