Småshopping

Fick egentligen inte tag i så mycket idag, men jag bytte ringarna jag fick av Clara till en storlek större, bytte ett av de många blomarbanden (har faktiskt bara ett exemplar kvar nu) till ett annat par armband. Det enda jag egentligen köpte var ett par randiga strumpbyxor från BikBok, det var 2 par för 80 kr så jag och Nike tog varsitt. Dom var faktiskt finare på än jag hade tänkt mig!



Försökte ta kort när jag hade på mig ringarna och armbanden, men det gick inte särskilt bra. Höll på i evigheter och ändå så blev handen min mobbad på ALLA bilder.. Aja det fick bli på bordet, kanske inte de superfinaste bilderna men det får duga :D

Armband 69:50 kr från H&M
Ringar 29:50 kr från H&M
Strumpbyxor 40 kr från BikBok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0