Sun(ny)day

Idag har jag varit i stallet på skötardag. Var väl måttligt roat inställd när jag åkte dit men det var faktiskt jättekul! Vi hade skötarmöte och lekte en massa roliga lekar bla familjen olson, 123 röda lyktan stopp, flaggan, muffinman och this is the story of my pony. Så roligt att bara springa sig trött i ridhuset med alla roliga människor! Sen gick jag, Julia och Sofie hem, vi hade hur kul som helst på vägen. När vi nästan var framme vid Sofie skrattade Julia så mycket att hon var tvungen att sätta sig ner på trottoaren :D Efter stallet skrev jag min prao-rapport, har bara lite finputsning kvar nu. Sen åkte vi iväg till min kusin Davids inflyttningsfest. Lägenheten var hur fin som helst! Allt är liksom tiptop perfekt och han har ritat och byggt mycket själv. Han är industridesigner och har bla annat designat för IKEA nyligen. Lite exempel på det han ritat som han har hemma är sängen som är jättesnygg med belysning i massa olika färger i/under, skrivbordet, hörnskåpet och krukorna. Blev riktigt inspirerad att flytta hemifrån! Mysigt på själva festen var det också, släktfest var det och det är ju alltid lika kul =)



Här har ni den snygga sängen som min kära kusin David Wahl har ritat och som han sover i :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0