Torsdagseftermiddag

Efter praon gick jag till slussen och tog tunnelbanan mot Farsta. Vid Gullmarsplan hoppade Nike på och vi åkte till stallet. Jag hann inte sköta så mycket på Blacky förren jag fick veta att Marta hade halsfluss och hon kanske inte hade bokat av. Så då gick jag till Lina och nej, Marta hade inte bokat av så jag kunde rida. Goldie fick jag och hon var faktsiskt duktig =) Vi travade och galopperade typ hela lektionen och jag vart så himla trött! Värsta fyspasset var det, alla var helt svettiga och rödflammiga efteråt :P Sanna hämtade oss och det var nedrans skönt att inte behöva åka buss hem! Nu ska jag in i duschen och sen blir det middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0