20 kronor rikare

Den här dagen gick oväntat snabbt och var oväntat rolig :D Började med träslöjd som alltid är höjdpunkten på veckan, så jävla mysigt! Innan vi skulle gå slog Stefan vad om att jag och Lama inte skulle våga ha på oss hårnät hela lunchen. Visst visst. Vi hade varsitt skitfult brunt hårnät hela lunchen, jag vill tillägga att typ hela skolan åt samtidigt. Sen var det bara att hämta in varsin tjuga hos Stefan, ett "starkt tjejer" fick vi också. Därefter var det NO, vi pratade lite om förlossning, preventivmedel och könssjukdomar. Asså jag dog av garv när Naser sa att emosar lättare fick Aids. Han ba: jo men dom är ju bleka och så typ äter dom ingentning. WTF!? Hahahah! Sen var det franska, inte så mycket att säga om det. Lunch med hårnät och saft. Blev lite speedad av saften :D På SO'n laggade datorerna så jävla mycket och jag fick typ panik när allt försvann från min användare. Matten var väl helt okej, vi jobbade ingentning. Sen var det upp till Bergholm och idrott. Vi typ sorterade skivorna och flummade runt. Nu sitter jag här och är hur trött som helst! Men glad för det är ju sportlov :D

Kommentarer
Postat av: hanna

bra avslut innan lovet :D<3

2010-02-27 @ 09:44:11
URL: http://hannasch.blogg.se/
Postat av: Felicia

Verkligen! :D<3

2010-02-27 @ 14:54:20
URL: http://feliciamh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0