Allmänt skön dag

Idag har vart en skön dag, roligt va? Har haft vanlig språkmorgon, men vi gjorde liksom inte så mycket. Fick tillbaka mitt franskaprov som jag tydligen hade fått VG+ på :) Trodde att jag MAX skulle få VG.. Sen var det matte som i stort sett gick ut på att typ leka med Leo och kolla när han spelade Bolibompaspel. Jobbade faktiskt några uppgifter, men det kan bli lite svårt om det sitter en busig femåring brevid en :D Det är ju faktiskt mycket roligare att leka än att jobba matte! Lanett vabbade idag så vi tittade på film om sex och sånt med de blå ;) Sen fick vi sluta eftersom de gula jobbade med lera hela eftermiddagen. Då åkte jag och Hanna till farsta och hade myspys. Kollade i affärer, provade (jag provade typ 10 ggr. mer än Hanna, jag provar alltid mest av nån anledning?) och handlade "mat" på Hemköp. Om nu mazariner, choklad, bröd, festis och islatte räknas som mat.. :D Köpte en vit, långärmad, ganska tunn tröja med knappar i ryggen på Bik Bok. Hittade ett fint linne och en jättefin kjol där också men vi får se om jag köper de senare..

Funderar på vad jag ska ha för kläder på mig imorgon, känns som om jag bara har lust att ha vårkläder.. ;)

Kommentarer
Postat av: hanna

och jag älskar dig :D<3

2010-02-24 @ 23:14:50
URL: http://hannasch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0