Fredag kväll

Är jättetrött och ska alldeles strax krypa ner i min renbäddade säng! Tänkte bara berätta lite om min dag först :) På morgonen var det träslöjd, no-lab och franska-prov. Provet gick väl ganska bra och jag hoppas på VG. Efter lunchen som bestod av pytt (vad annars i våran skola?) bar det av till tunnelbanan. Det var allmänt kaos och det tog typ 10 min att åka till bagis eftersom flera tåg hade gått sönder mm. Efter det fick vi byta tåg 2 gånger och sen skulle vi iallafall byta vid centralen. Packade som sardiner stod vi i skärmarbrink ett tag och det var en rolig alkis som ba: Men vafaan, kan vi inte åka iväääg snart? Jag måste till bolaaaget och köpa brännviiin! Jag, Elin och Lama försökte dölja våra skratt så gått det gick = inte så bra. Sen vid gullmars så börjar han pilla i en tjejs hår och ba: Men guuud vilket svart hååår du haaar! Berätta nu, är det din naturliga hårfääärg? HAHAHAHAHAHA! Sen gick han av eftersom han skulle inhandla sitt brännvin. Vi åkte vidare till teatern vi skulle till, rolig var den! På vägen hem åkte typ alla ifrån oss så vi blev lämnade kvar med Cicci och Sara utan busskort :p Hem kom vi iallafall och roligt hade vi på resan hem!

Efter att jag hade chillat hemma bar det iväg till stallet. Red igen på Tilly och det gick väl hyfsat bra med tanke på att jag inte har ridit henne på tusen år ;) Mamma fick Blacky och blev så glad över det.. Hon var supermysig idag så jag ville inte att hon skulle gå ifrån mig, hade lust att bara stå och mysa i boxen i evigheter :) Trötta åkte vi till sist hem, slötittade lite på hockeyn och nu blir det sängen!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0