Hallojsan!

Idag har jag varit i skolan och lärt mig språk :) Först svenska, sen engelska och efter det franska. Efter lunchen hade vi bild hela eftermiddagen och jobbade med lera, tema kärlek och människan. Jag gjorde ett ansikte som utvecklades till nån typ av grekisk gud :D Om den inte spricker i ugnen får ni kanske se en vacker bild här på bloggen! Hanna gjorde en superfin kvinna från brösten och uppåt, Lena gjorde en man från midjan och uppåt. Han hade fiskögon, basker med fläta på och mustash :D

Efter skolan var det hem och vila med min förkylda mor :) Nu sitter jag framför datorn och ska visa min mamma den underbara serien Ponnyakuten, intressant och rolig serie för dig som är hästintresserad. Går annars på Barnkanalen, söndagar kl 19:00.

Kommentarer
Postat av: hanna

din blev också fin!

sen får vi inte glömma den lilla incidenten efter bilden...

2010-02-17 @ 19:03:41
URL: http://hannasch.blogg.se/
Postat av: Felicia

Tack tack :)



Juste, den supermysiga incidenten! :p

2010-02-17 @ 20:58:47
URL: http://feliciamh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0