Happy

Nu ska jag sova. Men först måste jag berätta en sak. Mamma var så gullig och köpte ett par nya högtalare till mig idag :) Så nu är min dator komplett. Skulle egentligen behöva en ny skärm. Nej, fy skäms! Mycket vill ha mer. Hahah va konstigt jag skriver, är lite trött. Nu vet ni iallafall, kommer knappt kunna slita mig från datorn nu och jag kommer troligtvis aldrig att lämna mitt rum.. :p

Imorgon blir det iallafall inget stall för min del. Blir nog bara jobbigt eftersom det typ inte går att åka kollektivt i Sthlm för tillfället. Bussarna till stallet går säkert inte. Plus att jag måste ringa min prao-plats och städa hos kaninerna ;)

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Nike

Vi använder typ inte våran pc så jag kan höra om du kanske kan få låna skärmen (:

2010-02-23 @ 15:09:54
Postat av: Felicia

Va gulligt av dig :) När åker du på torsdag? <3

2010-02-23 @ 15:50:13
URL: http://feliciamh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0