Hemma

Nu är jag hemma från skolan, hrm Lena.. ;) Sitter och lyssnar på musik med mina nya fina högtalare! Ringde precis och pratade med min gamla dagisfröken, lite kul eftersom hon kom ihåg mig och min familj efter så många år. Jag ska praoa där v. 13 och 15 mellan 9-16, men jag fick gå tidigare nån dag om jag ville och så. Kanske bara praoar mån-ons första veckan, lite beroende på hur många barn de har på skärtorsdagen :) De är ute med barnen hela förmiddagen och jag får äta där. Ska bli jättekul att komma tillbaka och bara allmänt mysigt att komma tillbaka till dagistiden, hur ofta längtar man inte efter det liksom? Här har ni lite bilder på mitt fina dagis :D



Kommentarer
Postat av: hanna

låter jätte mysigt! du måste komma och hälsa på oss någon gång, eller tvärtom =)

2010-02-23 @ 22:00:49
URL: http://hannasch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0