Lördag

Idag var det stallet och kallt var det! Fast jag hade mycket kläder så jag frös nästan inget ;) Fick Tiger, för hmm 5:e gången den här terminen... Vi skulle göra en övning där vi tränade på galoppfattningar, galopp genom hörn och galopp på volt. Det gick skitdåligt, han var bara jättesne hela tiden och typ drog iväg. Det där med en inåtställd Tiger som går där man vill att han ska gå, dessutom i rätt gångart, är ganska svårt. Blev tillsist nöjd över att han inåtställd gick ut ordentligt i hörnet, och det var i skritt..

Jaja, nästa vecka ska vi iallafall ut och busa i snön :D

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska vi till pappsen på middag!

Kommentarer
Postat av: Nike

Jag kunde inte åka till stallet för det skulle typ tagit mig 2 timmar och ta mig dig och jag skulle nog inte ha kunnat ta mig hem överhuvudtaget D:

2010-02-22 @ 20:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0