Önskelista

Jag fyller ju år om 22 dagar, så här har ni min efterlängtade önskelista :D

Tävlingkavaj
Body Butter från The Body Shop (min papaya håller på att ta slut)
Fiskar + en ny växt till akvariet
Kläder (för mer specifikt kan ni ju ta er en titt på bloggen)
Presentkort på t ex H&M, Monki, Bik Bok, Lagerhaus, Åhléns, Pocketshop

Pengar
Smycken (ringar, halsband m.m.)
Pocketböcker
Fotoalbum (ska framkalla en massa bilder, så det lär ju behövas)
Ramar (ska sätta upp mycket fina bilder i mitt rum hade jag tänkt)
Ipod nano
Överraskningar såklart!

Som ni märker är det ju en del som jag vill ha av min familj, men jag la ut hela iallafall :) De fetade är sånt som alla kan ge ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0