Vinterdag

Den här dagen var det inte så mycket med förutom att det var 21 minusgrader när jag gick till skolan och att vi fick besök av RFSL. Sen fick jag ju prao-plats också :D Tycker att RFSL's besök var intressant och det var bra att dom kom. Lo och Carl Johan som de hette pratade mycket om vad som har hänt de senste hundra åren för hbt-personer, olika normer i samhället och sexualiteter. Sen fick vi ställa frågor och de svarade på anonyma frågor som vi skrev tidigare.

Nu njuter jag verkligen av att sitta inne och bara mysa. Känner mig jättelättad över att praon är fixad och det är skönt att slippa vara ute, även fast det bara är -12 nu :) Ska nog sätta mig med en filt i soffan och slötitta på tv, får väl se om jag kan hitta nåt gott i kylen också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0