Award

AWARD

Jag har fått denna award av: Sara

Den som får denna award ska göra på detta viset:
1. Lägg in awarden på din blogg.
2. Länka till personen du har fått den av.
3. Berätta 7 intressanta saker om dig själv!
4. Välj ut 7 andra bloggar du vill ge awarden till!
5. Länka till deras bloggar & kommentera hos dem att de har en Award att hämta!

-När jag var yngre var jag väldigt kaxig, speciellt mot lärare.

-Jag älskar att kolla på bilder! Kollar bilder på datorn och i gamla fotoalbum jätteofta.

-Jag tycker om att vara ensam.

-Jag umgås mycket med min underbara släkt :)

-Mysa är typ det bästa jag vet! Synd att man inte direkt har någon att mysa med...

-Hästar är en stor del av mitt liv.

-Jag tycker om inredning och allt som har med hus att göra.

De som jag tilldelar denna award är:
Sara K, Jenny, Ida, sen vet jag typ inga fler som bloggar som inte har fått den :D

Kommentarer
Postat av: sara

svar: ja eller hur, man får skitont i rumpan! jag hade lust att ställa mig upp flera gånger hehe :D



tips: uppdatera mera!!!!! :D:D:D:D:D:D:D<3

2010-01-31 @ 00:22:30
URL: http://sarren.blogg.se/
Postat av: Felicia

Heheh, behövde fundera lite på vad det var du svarade på, men sen kom jag på det! :p



Jaag veeet, men jag orkar aldrig. Fast jag ska försöka bli liiite duktigare :D<3

2010-01-31 @ 22:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0