För igår

Lovade ju att jag skulle blogga för igår, så here it comes! Vi började med HK där jag, Lama och Teo gjorde paj, mums! Efter det var det resurstid där jag förhörde Fanny inför fysik-förhöret. Sen tryckte vi i oss lite potatisbullar och gick iväg till bussen. Vi åkte/gick till Farsta ip för att heja på våran kära skola i trekampen; Tätorp, Gubbängen och Hökarängen. Det var kul där och vi vann flera grenar =) Efter det var klockan inte så mycket så jag följde med till centrum och gick sen till stallet därifrån. I stallet smörjde jag tränset ute i solen, skötte, tvättade vattenkoppen och betade min lilla sötis. Var supermysigt att stå ute och beta henne, vilken glupsk häst man har! Eftersom jag började smörja vid 3 var jag klar ganska tidigt och kom hem ganska tidigt. Efter att vi hade ätit gick jag en lång och mysig promenad med Hanna och Emil. Älskar kvällpromenader om sommarn, att bara gå och prata om allt möjligt.

Kommentarer
Postat av: Julia

Vad mysigt ni verkade ha det i stallet :)

2010-06-02 @ 20:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0