Hur ska det gå?

Imorse vaknade jag av att en fluga surrade och vandrade omkring vid mitt ansikte. Fick inte tag i den jävlen som jag lovar var utsänd av någon ond kraft för att irritera mig så mycket som möjligt. En viktig detalj är att flugan väckte mig vid halv 4 och jag inte fick död på den förren vid halv 7. Sen kunde jag iallafall somna om, tills.. Dom började blåsa löv på gården klockan 9. För er som inte vet låter det typ som en motorsåg, eller nåt. Inte nåt vidaree uppvaknande men har ändå vart på bra humör hela dagen :) Bra gjort va!? Jag och mitt glada humör har iallafall varit i Farsta och handlat presenter till syster som fyller år snart. Provade en underbar långklänning på Gina som jag bara måste ha! Hittade dessutom en läskigt snygg bikini där som jag också vill ha (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0