Sommarlovsfredag

Idag gick jag upp 06:30 (!) och åkte iväg till stallet. Där tog vi ut alla hästar, skurade i flera timmar, tog in alla dyblöta hästar, försökte få dom torra och rena, åt lunch, red ut i skogen och fikade. Min bebis är redan bra från sin hovböld så jag fick rida henne =) Det var sjukt mycket mygg ute och Blacky är extra känslig, som tur var bockade hon inte inte eller så. Då hade jag banne mig inte suttit kvar! Hela ritten fick jag sitta och smälla/vifta bort flugor från halsen på henne och från mina ben, mindre kul. Tror faktiskt att jag tack vare det bara fick med mig ett enda litet bett hem! Nu har jag hemmamyst/sovit litegrann och ska väl fixa nån sorts middag :)

Kommentarer
Postat av: Nike

i torsdags fick jag 2 myggbett på ena benet, 5 på andra, 2 på armarna och 1 på handen! jag doooog.

2010-06-12 @ 21:15:01
Postat av: Felicia

Jodu, Julia hade 18 på ena benet och 20 på andra och det var bara efter torsdagens ridning!

2010-06-12 @ 22:13:13
URL: http://feliciamh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0