Torsdag utan stall

Idag var det skola, känns ganska onödigt eftersom vi inte gör något. Vi hade som sagt ingen matte utan idrott direkt och som jag trodde spelade vi brännboll. Vårat lag förlorade med 44-22 haha, bra där! På lunchen låg vi och solade på scenen vilket vi även gjorde på resursen :D Fick veta sen att jag får MVG i både svenska och engelska, trodde aldrig att jag skulle få i svenska! Efter skolan städade jag hos kaninerna och dom fick va lösa lite på balkongen. Pappa kom ut och sa att han skulle gå och jag sa okej och så cyklade han iväg. Några minuter senare när jag skulle in och hämta halm upptäckte jag att balkongdörren var låst, smidigt! Jag fick lite panik för det var ju ingen hemma :P Som tur var hade jag mobilen på mig, brukar verkligen aldrig ha det. Så jag ringde till Hanna så att hon kunde komma och rädda mig. Tur som fan att pappa inte hade låst ytterdörren! Om jag inte hade haft på mobilen hade jag väl fått ropa på grannarna eller nåt. Lite komiskt, skrattade lite för mig själv när jag upptäckte att dörren var låst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0