Aaaaargh

Jag har ont i halsen, suck. Vet att det kan göra ondare, men det är ändå jobbigt. Hoppas verkligen att det inte blir värre utan går över istället. Peppar peppar. Jag blir alltid på så dåligt humör när jag har ont i halsen. Det gör ont att andas, svälja och prata. Prata är värst, så jag låter bli. Svälja gör också jävligt ont, men det är svårare att låta bli. Har en massa halstabletter och en snäll syster som tur är. Hon håller just nu på att fixa varmt vatten med honung och citron i till mig. Tack! =) Lyssnar på musik och ska om ett tag titta på Kalle och chokladfabriken, lite roligt iallafall. Imorgon är det prao, ska bli roligt men jag kommer vara pissnervös när jag ska dit helt själv.

Ha en fortsatt trevlig söndagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0