Dag 2

Jag har tyvärr inte blivit bättre, utan förkylningen är fortfarande jobbig. Mådde dessutom illa inatt, trodde verkligen att jag skulle kräkas men sen gick det över jättesnabbt. Fattar inte riktigt vad det är som är fel, brukar alltid förstå vad det är när jag är sjuk, men inte nu. Därför är jag nu hemma från praon för att vila upp mig. Har sovit, läst och nu ska jag titta på film. Känner mig liite bättre, som tur är. Illamåendet är dock jättekonstigt, kommer ibalnd helt plötsligt och sen går det över lika snabbt som det kom. Som igår när jag låg i sängen så mådde jag lite illa, men när jag släckte lampan försvann det. Mysko!

Kommentarer
Postat av: steph

ha en fortsatt trevlig kväll :D

2010-03-30 @ 21:06:20
URL: http://stephaniebell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0