Dregel

Jag har suttit och tittar på vår/sommarkläder på H&M's hemsida eftersom det har kommit in lite nytt bla Garden Collection. Så himla mycket fint dom har nu! Vi kanske beställer nåt imorrn, om mamma är på humör. Igår var hon inte det för då hade hon precis fått en böter på 500 spänn. Vet ni varför? Jo för att hon betalde in 10 kr trängselskatt 2 dagar för sen.. Lite småsurt sådär =/ Aja tillbaka till mitt H&M's hemsida beroende! Jag blir så himla sugen på sommar :D Ungefär såhär tänker jag när jag sitter där och tittar: Nej men å vilka mysiga byxor att ha i sommar! Tänk att ha dom nere i Båstad, gå ut barfota i gräset på sommaren... sen fortsätter det och då ba: GE MIG SOMMAR! NU! Tänk att ta sig ett morgondopp nere vid bryggan, gud så mysigt! Vi ska ner ett tag på påsken och det kommer bli roligt, har inte vart där annat än på sommarn på många år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0