Hellu

Har haft lite bloggtorka på sistone, men det ska bli bättre :) Just nu sitter jag iallafall i skolan och skriver om könsroller inom Buddhismen. Intressant, men svårt att hitta fakta.. Vi slutar iallafall för dagen om typ 10 min så det blir skönt ;) Fast jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Vi har matteprov på fredag, så jag skulle behöva räkna lite hemma. Sen har vi biologi- och musikprov nästa torsdag, läste ett par gånger i musikhäftet igår och ska nog göra det idag också, inte mycket mer med det. Biologin måste jag nog plugga destomer på. Jag måste också åka in till stan nån gång den här veckan, blir nog att åka själv eftersom jag måste köpa presenter till typ alla mina kompisar ;) Vet inte om det blir idag, imorgon eller på torsdag. Hmm. Vill ju åka till stallet idag och på torsdag också, sugen på att träffa min bebi nu i vårsolen. Åker nog till stan nu och sen direkt till stallet! Fast jag måste skriva på min text också, aja det får bli ikväll eller imorrn. Nu slutar vi!


Kommentarer
Postat av: Julia

Kul att du hängde med till stallet iaf (:

2010-03-16 @ 19:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0