Jaha

Nu har jag inte bloggat på en hel vecka för jag har varit uppe i fjällen :) Trevligt var det. Väldigt! Saknar mina fina kusiner mycket mycket när jag inte bor med de längre.. Så himla tyst och tomt i lägenheten :( Fast det är ju ioförsig lite skönt, men jag vill nog ändå ha tillbaka mina kussar!

Här har ni lite bilder från underbara Tandådalen/Hundfjället!



1. Utsikten från vårat vardagsrumsfönster :) Backen längst till vänster heter Väggen och är Sveriges brantaste backe. Eller om det är Chocken, fattar inte riktigt :p 2. Alice och Kerstin i liftkön 3. Total lycka att alla kunde åka samtidigt i E8:an :D 4. Fin fjällbild från favoritbacken Åsbacken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0