MYS!

Äntligen fredagsmys! Ska alldeles strax sätta mig i soffan med en kopp te och marabou apelsinkrokant. Sjukt skönt! Senare åker vi iväg till stallet, ska rida igen. Roligt blir det och jag hoppas att jag får nån bra ;) Hoppas också att Blacky inte går 8 så jag kan sköta henne då.

Tycker också att vi har det allmänt mysigt i skolan, vilket borde nämnas. Exempelvis dagens idrottlektion med dans. Det var jag, Lena & Hanna, 4 killar + Georg. Så himla soft :D De senaste 2 månaderna (under teaterprojektet) har vi vart max 10 pers på nästan alla lektioner. Lite fler i början eftersom teatrarna hade haldagar då. Jätteskönt verkligen :) Fast jag kommer dö när de andra kommer tillbaka. Jag kommer ba: eeh, vilka är det här? Det blir för trångt, vi är ju typ 20 pers i klassrummet! Jaja, man ska njuta så länge det varar!

Nu blir det freeedagsmyyyyys!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Sv: Tack gumman! <3

2010-03-20 @ 20:52:05
URL: http://glossgirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0