Söndag

Vaknade tidigt imorse, vid 7 ungefär. Jättekonstigt eftersom jag aldrig har vart morgonpigg, men vaknade tidigt både igår och idag. Låg och läste och hade det jättemysigt :) Gick upp vid kvart över åtta, ingen annan uppe så jag började fixa frukost. Två stekta ägg och baked beans blev det :D När jag matade kaninerna var turen inte riktigt med mig, kedjan till höbollen gick av och det var bara att hämta verktygslådan. Fick sitta och pilla med de små länkarna ett bra tag, men nu tror jag att det ska sitta. Sen när jag sitter och äter ser jag att det rinner jättemycket vatten ur deras flaska. Jaha, då hade pipen gått av. Var dock ganska lätt att sätta på den igen, men det hade runnit ut en del vatten i och utanför buren. Sen bar det iväg till Ica för att handla lite med mamma. Träffade Wonwipa (stavning?) där och hennes lilla bebis är verkligen hur söt som helst! Nu har jag iallafall bakat ananaspaj som jag snart ska smaka på :D Om ett tag ska vi iväg till mormor och ta med henne på nån klassisk konsert i konserthuset. Efter det ska vi hem till min moster som fyller år. Juste, det betyder att jag fyller år om exakt en vecka :D

Pusselipuss!

Kommentarer
Postat av: Julia

Grattis i förskott och hoppas du fick en bra dag :) <3

2010-03-14 @ 18:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0