Upp och ner

Hmm, varning för låååångt inlägg! :)

Idag har jag varit väldigt upp och ner i mitt humör, har växlat för minsta lilla småsak. På idrotten blev jag helt plötsligt omotiverad till att springa runt på en hinderbara, något som jag annars kan tycka är roligt. På musik-provet blev jag på riktigt dåligt humör, vilket inte händer så ofta. Då går jag bara runt och biter ihop, snäser av folk mm. Ganska lätt att se när jag är på det humöret, så jag kan inte riktigt förstå ifall folk inte känner av läget. Biologi-provet kändes bra, så då steg humöret lite igen. När jag väl var hemma hade brevet med lösenordet till Mina sidor från comhem kommit. Jaha, tänkte jag då, bara att ta tag i saken. Så jag gick in på deras hemsida för att byta ut en av våra "8 favoriter". Då gick inte det. Jag kände irritationen stiga när jag provade gång på gång. Nehe, jag ringer väl kundservice då! Då var det nån jävla jobbig förinspelad röst som ställde en massa frågor, men när jag svarade sa hon bara: Kan du upprepa det du sa, jag förstod inte riktigt? Kan du formulera dig på något annat sätt? Asså fattar ni hur irriterande det var? Så jävla jobbigt! Sen fick jag iallafall trycka på knapparna istället. När jag väl kom fram var det en jättegullig kille som sa att visst kunde han fixa det. Nu har ni tv400 inom en timma! Jag ba: Gud va snällt! Tack så jättemycket! Jaa, där skiftade mitt humör igen, till det positiva som tur är :D

Strax blir det stallet, ska bli kul eftersom jag senast var där i lördags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0