Woho

Den här dagen har vart allmänt soft! Började med NO, där vi tittade på kondomer och pratade om preventivmetoder. Allas nya favorit är de tyska med hjärtan på som finns med Green apple, Exotic och Strawberry ;) Efter det var det Matte där vi slog tärningar och räknade sannolikhet hela lektionen. Efter det resurstid där jag pluggade lite till Biologi-provet om 2 veckor. Lunchade med Rebecka, Elin och Magnus på HKn och det var trevligt :) Rebecka ska btw flytta till Högdalen.. SO efter lunchen där jag läste om Buddhism i religionboken. På Svenskan var jag klar med allt så jag började med mitt brev om omöjlig kärlek på englskan istället. Jag skriver utifrån det perspektivet att jag är en kille som ska berätta att han är kär i sin bästa kompis. Problemet är bara att killkompisen är hetero, knepigt värre. Ericas idé :D På MTn kastade jag och Hanna limstift till varandra i typ en kvart, sen fick alla gå hem. Väl hemma åt jag lite chokladmousse och åkte iväg till stallet. Där var det minsann packa höpåsar, silagekärror, ta in hästar och sopa stallgången. Jag fick iallafall ta in min bebi :) Tvätta vattenkoppen och smörja tränset hann jag också.

Imorgon blir det antagligen stan med Hanna, måset handla födelsedagspresenter och dregla över lite vårkläder!

Nu blir det Ponnyakuten :D

Kommentarer
Postat av: Jenny

sv; Tack så mycket, vad glad jag blir! :D vem vet, de där kilona kanske inte har satt sig på benen haha :p men vill iallafall bli av med dem, känner mig mer bekväm med min "vanliga" vikt :)

2010-03-12 @ 17:38:37
URL: http://cordell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0