Idag

På dagen var det Operation Dagsverke tillsammans med Lama och Elin. Vi gick runt lite på stan men mest på tunnelbanan för där gick det bäst :D Till lunch käkade vi subway på skeppsbrokajen med Ellen och Isabella. Efter det hämtade jag mammas cykel, hjälm och lite annat till inatt. Hemma hos pappa meckade jag lite med cykeln, typ sänkte sadeln och bytte batterier på baklyktan. Efter att jag städat och rastat hos kaninerna åkte jag in till stan och träffade Nike. Mina inköp får ni se i nästa inlägg =) På vägen hem gjorde jag iallafall en väldigt smidig grej. Nike skulle ju av vid Gullmarsplan så jag frågade om hon ville vänta med mig så att vi kunde åka mitt tåg. Istället föreslog hon att jag skulle åka med henne till Gullmars och sen byta. Vi bestämde oss för det men typ glömde bort det så vi tog Skarpnäck-tåget iallafall. Jag tänkte ju då att vi satt på Hagsätra så jag gick också av vid Gullmars. Fan! sa jag när det gick upp för mig att mitt tåg åkte iväg och att jag var tvungen att vänta i nästan 10 min. Jag kan ju lägga till att jag redan var lite sen. Ringde iallafall pappa och berättade om mina missöden, hann till middagen gjorde jag också! Nu ska jag försöka lägga mig tidigt och ställa klockan på typ kvart över ett. Jag kommer vara en vandrande zombie med cykelhjälm inatt, vackert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0