Nattcykling

Inatt ställde jag klockan på kvart över ett och gick då upp, gjorde mig iordning och cyklade till skolan. Vi cyklade från skolan vid kvart över två. Det var som mörkast i början, men inte ens då behövde jag min lampa där fram. Med pauser cyklade vi till Rålambshovsparken där vi åt frukost i gryningen, supermysigt! Efter frukostpausen cyklade vi upp över västerbron-hornstull-längs årstaviken-skanstull och så hem. Jag tror att dom flesta tyckte att det var roligt och det var verkligen en upplevelse! Hahah, det var en del packade ungdomar på stan och några frågade vart vi skulle. Viktor svarade att vi skulle till England. Han som frågat ba: Oj, det är fan långt! Helt seriös, fan va vi garvade :D Allt var så himla fint och fridfullt på vägen men utsikterna var nästan bäst. Skanstullsbron i början när det fortfarande var ganska mörkt, utsikten från katarinavägen och till sist soluppgången över västerbron. 

1,2, Utsikten från Katarinavägen 3,4, Utsikten från Västerbron 5, Allihopa på Västerbron 6, Lama vid frukosten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0