regnig tisdag

Idag var det skola fast med rätt softa lektioner, bl a HK, träslöjd och MT. Jag har lite svårt med skolan just nu, min hjärna tror nämligen att det redan är sommarlov. Helt seriöst. Jag har på riktigt glömt bort hur man tänker. Värst går det på matten, där går det nämligen inte alls. Aja, bara 2 veckor kvar. Dessutom blir det ingen skola förrens på fredag, det gillas. Operation Dagsverke imorrn och sen nattcykling på natten. Jag är superpepp på cyklingen men jag kommer antagligen dö av trötthet. Det går till så att vi samlas på skolgården 02:00 och cyklar in över söder-slussen-gamla stan och i Rålambshovsparken stannar vi och äter frukost. Sen cyklar vi hem över västerbron-hornstull-skanstull. Det är typ 32 elever och 3 lärare, Mia, Cicci och Stefan. Efter skolan åkte jag iallafall till stallet, pysslade med Blacky och smörjde hennes träns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0