Soooooooooool

Mer av detta väder säger jag bara, varmt och sol me like! Igår var det så kallt och ruggigt att jag frös fast jag hade dunjacka och vantar :( Idag har jag iallafall vart lite i skolan, vi hade sovmorgon till kvart över tio och mellan två och tjugo i tre blev vi intervjuade, ganska soft :D Efter skolan åkte jag till stallet med Julia och Nadja som vanligt, Kerstin kunde inte eftersom hon är på möte på Tätorp nu. Först smörjde jag tränset och stiglädrena ordentligt med nogrann fettning och sen skötte jag. Det var supermysigt att stå ute i vårsolen och smörja :) På hemvägen hade vi sällskap med Lina,min ridlärare och gud va vi skrattade! Hahaha, va roligt det var...

Bara en skoldag kvar denna veckan :D


Kommentarer
Postat av: Nadja

host- Pinsamt!!

Det var ju jag som typ gjorde bort mig x)

2010-05-12 @ 21:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0